מזה מזרן ויסקו?



הוא התחיל כהמצאה שיועדה לנאס"א אך כיום אפשר למצוא אותו בבתים רבים בישראל ובכל העולם. מזרן ויסקו הוא המזרן המתקדם ביותר שיש והוא יכול להיות נפלא לכל אחד ואחד מכם. מה כל כך מיוחד בו ומה זה בכלל ויסקו? הנה המידע החשוב שיכוון אתכם לעבר המזרן הבא שתרכשו?


מה זה ויסקו?

ויסקו אלסטי הוא למעשה חומר שפותח במיוחד לשימושים של נאס"א והגדולה שלו מתבטאת בנוחות שלו, שמשתנה בהתאם למגע של גוף האדם עמו. המזרן נוח מאוד והוא למעשה עשוי מפוליאוריטן מוקצף,  חומר שאולי אתם מכירים מעולם האיטום. כשם שפוליאוריאטן מוקצף מכיל יתרונות רבים לאיטום בגלל גמישותו ועמידותו, כך גם עולם המזרנים נהנה ממנו ומזרני ויסקו זוכים לגמישות רבה. היתרון הגדול שלו הוא ביכולת שלו לשנות את הרכבו, ובכך את רכותו, בהתאם לטמפרטורה.

כל היתרונות במזרן ויסקו

·          כאשר אתם ישנים על מזרן, אתם מפעילים עליו לחץ עם הגוף שלכם. הלחץ הזה יכול בסופו של דבר לפגוע בזרימת הדם ובכך למעשה לגרום לכם לכאבים כך שתצטרכו לשנות את תנוחת השינה שלכם כל כמה דקות. זרימת הדם ואיכות השינה במזרן ויסקו תהיה טובה יותר כיוון שככל שתפעילו לחץ גדול יותר על נקודה מסוימת במזרן, היא תתחמם יותר.
·         ברגע שהנקודה הזו מתחממת, החומר משתנה והופך להיות רך יותר. כאשר אתם מפעילים לחץ על נקודות מסוימות במזרון, כמו למשל אזור הישבן או אזור השכמות, האזורים הללו יהפכו להיות רכים יותר ותהיה לכם שינה ערבה ונעימה.

אז מה החיסרון?

מעט מאוד מוצרים מכילים רק יתרונות בלי אף חיסרון כאשר החיסרון שתמיד יהיה נוכח היתרונות הרבים יהיה המחיר. גם מזרן ויסקו לא מושלם מבחינת כל הפרמטרים והוא סובל ממחיר יחסית גבוה. בעוד מזרן רגיל יכול לעלות בין 1500 ל-2000 שקלים, מזרן ויסקו ינוע בין 3000 ל-4000 שקלים וייתכנו מחירים גבוהים יותר. הוא איכותי, הוא נוח, הוא כדאי, אך הוא יקר. יחד עם זאת, המזרן יכול להיהרס אחרי כמה שנים ובעיקר עם מטה מתכווננת. כמו כן, הוא לא דוחה אבק כמו מזרני לטקס. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם