כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

עיצוב חדר ילדים הוא העיצוב הכי מתוק ומרגש שיכול להיות. מעבר לעובדה שאתם בוודאי רוצים לעצב את הקירות שלו בצבעים מיוחדים, אולי טפטים ופוסטרים מגניבים, חשוב לזכור שהרהיטים הם החשובים מכול, ובראש ובראשונה המיטה. אם נהיה ספציפיים יותר, המזרן. איך בוחרים אותו נכון?

המזרן חשוב להתפתחות הילד

כדי לבחור את המזרן בצורה נכונה יש צורך תחילה להבין למה הוא כל כך חשוב. המזרן בסופו של דבר הוא לא רק המקום שבו הילד שלכם יישן בכל לילה ולילה, הוא המקום שעליו הוא ינוח וזה שיקבע האם החדר שלו יהיה נוח או לא. מי בכלל רוצה לישון על מזרן שהוא לא מרגיש עליו נוח במאה אחוזים? מזרן נוח שווה לשינה נוחה וערבה, ושינה נוחה וערבה שווה לאיכות חיים גבוהה, ילד מאושר והתפתחות תקינה. הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים את המזרן.



image

כך תבחרו את המזרן המושלם לילד

·         השלב הראשון בבחירת מזרן לילד הוא הבנת המגבלות שלכם. יכול להיות שיש לכם כבר בסיס למיטה ואז שאלת המזרן היא בכלל לא שאלה של גודל, אלא שאלה של סוג המזרן ותו לא. אם עוד לא בחרתם את המיטה לילד שלכם כדאי מאוד גם לחפש מיטה שמגיע יחד עם מזרן, כאשר יש לא מעט חנויות רהיטים שיספקו לכם מבצעים משתלמים. מזרן יחיד הוא המזרן הנפוץ ביותר לילדים בעיקר בגלל שהם לא באמת צריכים מזרן גדול יותר.
·         עוד עניין חשוב הוא כמובן סוג המזרן. לפני שישר תקפצו ותבחרו במזרן קפיצים, חשוב מאוד שתבררו מהן שאר האפשרויות. אמנם מזרן יחיד מקפיצים הוא המזרן הנפוץ ביותר אך לאו דווקא לילדים ולאו דווקא הוא המזרן הטוב ביותר עבור הילד שלכם. מזרן קפיצים יכול להיהרס מהר יותר מאשר מזרן ספוג, כאשר זהו אחד מהחסרונות הבולטים שלו.
·         חשוב לזכור שמזרן ספוג הוא מזרן קשה יותר, ויש לו גם רמות קשיות שונות. יש מזרונים קשים מאוד לצד מזרונים יחסית רכים וכאן נשאלת השאלה מהי ההעדפה האישית שלו. כמובן שהמזרן צריך להתאים גם לגיל שלו, גם מבחינת רמת הרכות שלו וגם מבחינת האורך של המזרן, הרי מוטב לבחור מזרן שילווה אותו לאורך שנים ולא אחד כזה שאחרי כמה שנים כבר יהיה קצר מידי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

מזה מזרן ויסקו?