איך מזהים מזרן ויסקו איכותי?

מזרוני ויסקו התחילו בתור המצאה שיועדה לנאס"א אך מהר מאוד הם הגיעו גם למגזר הפרט. הם יצרו מהפכה בעולם המזרונים ולמרות שהם עוד לא מוכרים בקרב האוכלוסייה כולה, מדובר למעשה במזרן שמחלק את הלחץ בצורה שווה בין כל חלקי הגוף, אך כמו כל מוצר מהפכני שיצא לשוק, גם לו יש זיופים. איך אפשר להישמר מזיופים?

מה זה בכלל מזרן ויסקו?

מזרן ויסקו הוא ההמצאה החדשה ואולי גם המהפכנית ביותר בעולם המזרנים. ויסקו אלסטי הוא למעשה פוליאוריטן מוקצף והוא מגיע ברמת צמיגות נוחה מאוד לגב. לא כאן נמצא היתרון הגדול שלו  אלא בפיזור הלחץ בהתאם ללחץ שהגוף מטיל עליו. למה הכוונה? החומר שמרכיב את מזרן הוויסקו משנה את מצב צבירתו בהתאם לטמפרטורה. מאין מגיע החום? מהגוף שלכם. הגוף של מי ששוכב על המזרן לוחץ על המזרן במידה שונה בכל אחד מהחלקים של המגע עמו ובכך למעשה הוא מתחמם בצורה שונה. ככל שהוא מתחמם כך הוא רך יותר, וכך הלחץ מתרכך.

כך תבדקו אם מדובר במזרן ויסקו איכותי

·         לכל מזרן יש תקן ואת התקן הזה תצטרכו לבדוק. התקן של מכון התקנים הישראלי יכול להסביר לכם האם בכלל מדובר על מזרן ויסקו או לא. יש הרבה אנשים שינצלו את הפופולריות העולה של המזרן המהפכני הזה וידביקו לסתם מזרן את השם שלו, למרות שמדובר בחיקוי בוטה.
·         המקום שממנו תקנו את המזרן יהיה מכריע לגבי איכותו. יש מקומות מומלצים שפועלים בתחום כבר זמן רב ויש עליהם לא מעט המלצות, לצד מקומות תמוהים במיוחד.
·         אין תחליף למגע. תשכבו על המזרן, תבקשו תקופת ניסיון וכך תבינו האם מדובר במזרן איכותי.

לבדוק את הזיוף לפי המחיר

מזרן ויסקו איכותי אמור לעלות כמו מזרן ויסקו איכותי וכל מחיר תמוה אמור להדליק אצלכם נורת אזהרה. המחיר של מזרן ויסקו נע בין 3000 ועד 4000 שקלים בממוצע ולכן כל מחיר נמוך מזה אמור להחשיד אתכם ולבדוק מדוע הוא נמוך. יכול להיות שמציעים לכם מבצע חסר תקדים ואולי זהו מחיר שיווקי שנועד להגביר את המודעות של הציבור למזרן, אך כדאי מאוד לחשוד ורק לאחר הבדיקה להבין האם מדובר במזרן איכותי באמת.

from mizronjoe.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?