איך נדע איזה מזרן זוגי טוב עבורנו?

בין כל הקניות שתצטרכו לבצע לדירה החדשה שלכם יחד, יש קנייה אחת שיכולה להיות הרבה יותר עמוקה ומבלבלת ממה שנראה לכם. בחירת מזרן זוגי אינה כה פשוטה והיא יכולה להיות רוויה בלא מעט ויכוחים ודילמות, בין היתר לגבי האיכות שלו ולגבי המחיר שלו שלא תמיד נוח. איך אפשר לבחור את המזרן הכי מתאים עבורנו בצורה הכי נכונה שיש? הנה מדריך קצר שיסביר הכול.

כך תבחרו את המזרן הכי טוב עבורכם

·         בבחירת מזרן זוגי יש משקל רב להעדפה האישית. אין כלל אצבע שנכון לכולם כי יש כאלו שיעדיפו מזרנים יותר קשיחים ויש כאלו שיעדיפו מזרנים יותר קשים. יש אנשים שיעדיפו מזרני קפיצים ולא יהיו מוכנים לבחור שום מזרן אחר, בעוד שיש כאלו שיסבלו מאוד מההרגשה הקופצנית שיכולה לפעמים להעיק. תבינו מה אתם מעדיפים באופן אישי ויהיה לכם קל יותר לבחור.
·         המזרן הבא שלכם יהיה מזרן עמיד ואיכותי. יש כאן חשיבות גם לבחירת סוג המזרן וגם לבחירת היצרן. חשוב מאוד שהמזרן יהיה איכותי ונוח ויחזיק מעמד לשנים רבות. כמו כן, הוא חייב להגיע עם אחריות וגם תקופת ניסיון שמקובלת כיום אצל כל יצרני המזרונים וכל החנויות שמשווקות אותם.  
·         מזרן זוגי יכול להיות גם דו צדדי. כך אתם יכולים ליהנות ממזרן חדש ששכבותיו לא נהרסו כאשר כל מה שצריך לעשו תזה להפוך אותו. יחד עם זאת, מזרן זוגי יכול להיות בעל שני רמות רכות כאשר קו רוחבי שעובר באמצע מחלק אותו לשני הצדדים שמתאימים לשניכם. מזרנים כאלו יהיו הטובים ביותר לזוגות כדי שלשניהם יהיה נוח.

לבחור לפי הכיס

אי אפשר שלא להתייחס לפרמטר הזה ולמרות שהוא לא חשוב כמו בבחירות אחרות, הוא משמעותי ביותר. למה הוא לא כל כך חשוב? כי בכל מקרה ההבדל יהיה 1000 עד 1500 שקלים ובשביל מזרן שמחזיק מעמד לכמה שנים טובות וקובע כל כך הרבה לגבי איכות השינה, ובכך לגבי איכות החיים שלכם, לא כדאי להתפשר. עם זאת, ההבדל בין המזרנים השונים יכול להיות משמעותי לחלק

from mizronjoe.tumblr Feed




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?