100 לילות שינה ניסיון למזרן

אם יצא לכם לראות פרסומות 100 לילות שינה ניסיון בחינם כאשר אתם בוחרים מזרן מסוים, לא עובדים עליכם. זו פרסומת אמיתית והאמת שזה מקובל במקומות רבים בעולם ולא רק בישראל. מה יוצא לחברה מזה? מה צריך לבדוק? למה זה חשוב? הנה כל הפרטים שאתם חייבים לדעת.

מה יוצא לחברה מתקופת הניסיון?

גאונים עסקיים, או יורת נכון אנשים שמתיימרים להיות כאלו, חושבים שמבצע כזה, אם בכלל אפשר לקרוא לו מבצע כי הוא כבר הפך להיות דבר שגרתי, הוא דבר רע. למה להציע למישהו משהו בחינם? יש חברות שמציעות אפילו שתשלמו להן רק כאשר תחליטו לקנות את המזרן מה שלמעשה מטיל את האמון של החברה בלקוח, מה שלא קורה בדרך כלל ואפילו לא בתשלום מקדמה. הרעיון הוא שהחברה הופכת להיות הרבה יותר אמינה ובטוחה במזרנים שלה בעיני הלקוח, מה גם שהחברה הופכת את ההחלטה לבחור במוצר מאקטיבית לפאסיבית מה שעושה טוב למכירות.




למה תקופת הניסיון חשובה ביותר?

·         תקופת הניסיון תיתן לכם להבין האם מדובר במזרן נוח כמו שהציגו אותו בחנות. יש מזרנים רבים שמרגישים לנו נוחים בחנות אך שכיבה של כמה דקות לא יכולה לשקף את השינה האמיתית.
·         תקופת הניסיון תסביר לכם האם המגע של המזרן מאתים לכם, האם זהו הגודל הרצוי ולמעשה תסגור לכם את כל הפינות לגבי הפרמטרים של המזרן המושלם עבורכם.

בדקו את האותיות הקטנות

לפני שאתם ממהרים לבחור במזרן מסוים כי הוא גם ככה במגיע עם 100 לילות ניסיון במתנה, חשוב לזכור שעל ההובלה אתם תצטרכו לשלם. אף אחד לא יוביל לכם את המזרן בחינם וגם אם לא תרכשו אותו בלי שום יום ניסיון. כמו כן, זה יעלה לכם בזמן ובכל מקרה יש לבחור את המזרן הבא שלכם לפי כל הפרמטרים החשובים לבחירה. מזרנים רבים מחכים לכם מדגמים וסוגים שונים ולכן 100 לילות הניסיון הם רק עוד פרמטר הכרחי שצריך לבחון מבין כל השאר. כמו כן, בדקו האם במידה ותרצו להחזיר אותו תקבלו את כך הכסף או רק חלק ממנו, ואולי בכלל תקבלו זיכוי כדי לקנות בחנות שוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?