הבחירה הנכונה - כך תתאימו לעצמכם מזרן זוגי

אם סוף סוף עברתם לשלב שאתם גרים ביחד, כדאי מאוד שתבחרו מזרן זוגי מתאים. מזרן זוגי לא יהיה כל כך פשוט לבחירה כמו שנדמה והבחירה יכולה להיות ארוכה ומייגעת. יכול להיות שאחרי שתבחרו את המזרן תבינו שעשיתם טעות, כי אחרי חודש אחד של שינה כבר תרגישו שזה לא זה. כיצד בוחרים מזרן זוגי בצורה נכונה?

בין הבחירות החשובות לזוגיות

איכות השינה היא דבר שאי אפשר לוותר עליה בשום צורה ובטח לא כשמדובר בחיים הזוגיים. אם יש דבר אחד שאתם צריכים להשקיע בו זה המזרן, כי המזרן הזוגי יכול להיות כל כך רע שהוויכוחים בשינה יגיעו בלי קשר לנושאי השיחה שלכם. לא כי לישון בצורה לקויה ולא, אתם לא תתרגלו אליו, ולכן כדאי שתתפנקו ותבחרו את המזרן הכי טוב שיש. השלב הראשון הוא להפנים את החשיבות של בחירת המזרן ואחרי שהפנמתם הגיע הזמן להבין איך בוחרים נכון.



כך בוחרים מזרן זוגי לשינה ערבה ונעימה

·         לפני שאתם ממהרים לבחור מזרן, תתרשמו ממבחר המזרונים שקיימים בשוק. תבינו מה היתרון ומה החיסרון של כל אחד מהם וכך תוכלו להבין מה מתאים לכם יותר ומה פחות. אי אפשר לבחור מזרן בצורה מושלמת בלי להתעניין בכל מה שמוצע בשוק, גם מה שיש לו מחיר גבוה, כי יכול להיות שהמחיר הזה משתלם.
·         האם מישהו מבני הזוג רגיש לאבק? אם מישהו מכם רגיש לאבק אז כדאי שתבחרו מזרני לטקס, כי אלו הם מזרנים דוחי אבק. כל שאר המזרונים לא ידחו את קרדית האבק ולכן תהיה לכם בעיה אלרגנית חמורה. זהו נתון משנה משחק וחשוב להתייחס אליו ברצינות.
·         יכול להיות לשניכם תהיה העדפה שונה לגבי המזרן מבחינת הקשיחות שלו. גברים יעדיפו לרוב מזרן קשיח יותר ונשים יעדיפו מזרן רך יותר, אך ניתן לבחור מזרן עם שני רמות קשיחות שיתחלקו בדיוק באמצע. כך למעשה הדילמה הזו לא תהיה קיימת ותוכלו לבחור מזרן שמתאים בדיוק לשניכם. כמובן שיש צורך לבחור מזרן נוח ואיכותי והבחירה הזו היא רק פרמטר שצריך להכיר. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?