3 סיבות לרכוש מזרן עם שכבות ויסקו

אם אתם מחפשים מזרן חדש כי המזרן הישן כבר בלוי וצריך החלפה, או שסתם בא לכם להתקדם ולקבל מזרן הרבה יותר איכותי לחיים נעימים יותר, חשוב שתכירו את מזרן הוויסקו. מהו מזרן ויסקו ולמה הוא כל כך מומלץ. הנה 3 סיבות שישכנעו אתכם שהוא המזרן הבא בשבילכם.

מהו מזרן ויסקו ומאין הוא בא?

רק מהיכרות עם ההיסטוריה של מזרן עם שכבות ויסקו אפשר להבין למה הוא כל כך חדיש, איכותי ומתקדם. ויסקו אלסטי הוא חומר שמורכב מג'ל פוליאוריטן, כאשר הוא יועד במקור לשימוש בנאס"א. סוד ההצלחה של ויסקו אלסטי היא היכולת שלנו לשנות את הצפיפות שלו בעקבות שינוי טמפרטורה, וכך הוא נהיה צפוף פחות ככל שהוא מתחמם. מה זה אומר? שבאזורים שעליהם הגוף שלכם יפעיל לחץ רב יותר במהלך השינה, הצפיפות תרד, והאזור יהיה רך יותר לשינה הכי נוחה שיכולה להיות.

למה כדאי לקנות מזרן ויסקו?

·         מזרן ויסקו יספק לכם את השינה הכי טובה שיש. אין עוד מזרן שיכול להציע תכונות מופלאות כמו אלו, כאשר השיפור שתרגישו באיכות השינה יהיה משהו שלא תוכלו להתכונן אליו ויהיה לכם גם קשה להסביר במלים.
·         המזרן מותאם באופן אישי לכל אחד כי המזרן משנה את צפיפותו בהתאם ללחץ שהגוף שלכם מפעיל. כך לא משנה מי יישן עליו, כולל אנשים עם בעיות גב שצריכים מזרן רך במיוחד, יוכלו ליהנות.
·         מזרן ויסקו עמיד מאוד לשנים רבות והוא מהוה נכס חשוב לחדר השינה שלכם.

כל אחד וההתאמה האישית שלו

אין ספק שמזרן ויסקו הוא אחד המזרנים המתקדמים והנוחים ביותר שיש בימינו, אך חשוב לזכור שלא מומלץ לבחור מזרן לפני שבודקים אותו, והכוונה היא לשינה עליו. כיום כל חברת מזרונים שמכבדת את עצמה תציעה לכם תקופת ניסיון עם המזרן כך שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לישון עליו כמה לילות ולתת לגב שלכם להחליט. מזרן ויסקו הוא מזרן נוח, רך ונהדר אך יכול להיות שתעדיפו מזרן אחר על פניו. יכול להיות שאתם מהטיפוסים שאוהבים מזרנים קשים יותר או שאתם זקוקים למזרן דוחה אבק, כמו מזקן לטקס. בכל מקרה מזרן ויסקו חייב להיות באפשרויות הבחירה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?