הבחירה הנכונה - מזרן זוגי איכותי

המרן שעליו תשנו בכל יום יקבע חלק משמעותי מאיכות החיים שלכם. אם מדובר במזרן זוגי, הוא גם יקבע הרבה מחיי הזוגיות שלכם. ברגע ששניכם תשנו בצורה מרווחת ונוחה, שמותאמת לצרכים שלכם, תהיו יותר רגועים וחיי הזוגיות שלכם יהיו שלווים יותר. איך בוחרים את המזרן הנכון?

גודל המזרן הוא עניין משמעותי

השלב הראשון בדרך לבחירת מזרן זוגי הוא כמובן בחירת הגודל המתאים. קודם כל חשוב לזכור שאם כבר יש לכם בסיס למיטה אז בחירת גודל המזרן אינה רלוונטית כל כך, אלא אם אתם מעוניינים להחליף את בסיס המיטה יחד עם המזרן. במקרה ובו אתם יכולים לבחור את גודל המזרן בטווח אפשרויות רחב יותר, מה שעליכם לעשות הוא כמובן לבחור מזרן שיתאים לגודל החדר ואחד כזה שמצד אחד לא יהיה קטם וצפוף מידי ומצד שני לא מפלצתי מידי. יש מזרנים באורך וברוחב בטווח די גדול שנע בין 150 ועד 200 סנטימטרים מה שגם תלוי בממדים הפיזיים שלכם.




נקודות חשובות לבחירת מזרן זוגי

מלבד גודל המזרן שהוא גורם משמעותי לאיכות השינה, חשוב לבחור מזרן שיהיה נוח ומותאם לכם באופן אישי. הסעיף הראשון בעניין ההתאמה האישית הוא סוג המזרן, כאשר ניתן לבחור מזרן לטקס, מזרן קפיצים, מזרן ויסקו וגם מזרן ספוג שהוא יחסית קשה. לפני שאתם ממהרים להחליט שמזרן רך או מזרן קפיצים הם הטובים ביותר, חשוב לזכור שמדובר על העדפה אישית ויש כאלו שיעדיפו מזרנים קצת יותר קשים. חשוב לזכור שיש אפשרות ליצור מזרן בהתאמה אישית כך שהוא יהיה מורכב משני סוגים, חצי חצי, ואז תוכלו ליהנות יחד משינה ערבה.

האם אתם סובלים מבעיות כלשהן?

אם אתם סובלים מבעיה רפואית כלשהי, חשוב לקחת את זה בחשבון כאשר בוחרים מזרן זוגי. למשל, אם יש לאחד מבני הזוג בעיות רב או כאבים בזמן הפעלת לחץ במהלך השינה, חשוב לבחור מזרן אורתופדי שיהיה נוח ויאפשר חיים ושגרה תקינים. במקרה זה, מזרן ויסקו יכול להיות מתאים ביותר, כאשר הוא מותאם באופן אישי לכל אחד בגלל מאפייניו. אם אתם רגישים לאבק, מזרן לטקס יכול להיות מזרן עדיף כיוון שהוא דוחה את קרדית האבק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?