כך תדעו איזה מזרן זוגי מתאים לכם בדיוק

אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיינו הוא הרגע שבו נעבור לגור עם בן או בת הזוג. אתם נרגשים ומתלהבים מכל פעולה שלכם ביחד, וגם קניית הרהיטים והפריטים לבית המשותף הראשון שלכם היא רגע מיוחד במינו. אחד הרגעים המכריעים ביותר ואולי גם אלו שיעוררו מחלוקת, היא בחירת המזרן הזוגי הראשון שלכם ועל כך נרחיב במאמר זה.



מזרן זוגי נוח – חיי זוגיות נוחים

אין ספק שהמזרן שעליו נישן בכל לילה ולילה יקבע לא מעט ממצבי הרוח שלנו, התחושות שלנו ולמעשה כל חיינו. ברגע שאנו לא מרגישים בנוח בחדר השינה שלנו העצבים יכולים לעלות במהירות רבה יותר, כאשר החלק החשוב ביותר הוא כמובן המזרן. יכול להיות שבחירת המזרן שעליו תשנו בכל לילה ולילה תהיה פשוטה יותר אם ההחלטה תהיה רק שלכם, אך אם אתם ישנים עם עוד אדם, קרוב ואוהב ככל שיהיה, יכול להיות שיעלו מחלוקות שיצרו לא מעט בעיות. איך אפשר לבחור את המזרן שמתאים לכם בדיוק?

המדריך לבחירת מזרן זוגי מושלם

·         מה גודל המזרן המבוקש? האם אתם מעוניינים לישון על מזרן בגודל הכי גדול שיש, זה שמגיע לאורך ורוחב של שני מטרים לכל כיוון, או שמספיק לכם מזרן זוגי בגרסה הקטנה יותר? בסופו של דבר שאלת הגודל היא גם שאלה של היתכנות, הרי לא תמיד חדר השינה שלכם יהיה מספיק גדול לכל מזרן, אך בסופו של דבר זו גם שאלה של העדפה אישית.
·         ההעדפה האישית באה לידי ביטוי בעיקר כשמדובר על ענייני הרכות וסוג המזרן. יכול להיות שהאישה תעדיף מזרן רך יותר בעוד שהגבר יעדיף מזרן קשה יותר, או שאחד מבני הזוג יעדיף מזרן קפיצים בעוד השני לא יסבול את סוג המזרנים האלו. חשוב לזכור שניתן לבחור גם מזרן שמחולק לשני חלקים שונים, וכך אפשר לישון ביחד אך כל אחד עם ההעדפה שלו.

איך נדע מה ההעדפות שלנו?

יש עוד עניינים שצריך להתייחס אליהם בבחירת מזרן זוגי, כמו למשל העניין הבריאותי כמו בעיות גב או רגישות לאבק, וכמובן ענייני תקציב. עם זאת, שאלה חשובה יותר היא כיצד נדע מה ההעדפות שלנו והתשובה היא תקופת התנסות. בחרו מזרן זוגי מיצרן שמספק תקופת התנסות ואחרי 30 לילות כבר תדעו אם זה המזרן הבא שלכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מזרנים איכותיים וגם זולים - יש דבר כזה

כך תתאימו מזרן למיטת הילד שלכם

מזה מזרן ויסקו?